〇申し込み方法
参加お申し込みはこちらから
〇申し込み締め切り
一次締め切り 9月7日(火)15:00
二次締め切り 9月10日(金)15:00
最終締め切り 9月15日(水)15:00
※事前課題(任意)を9月14日(火)までに提出した先着5名の学生は、4限のQ&A・フィードバックの時間にフィードバックを受けることができます。希望する学生は、間に合うように申し込んでください。詳細は、各締め切り日の時点でお送りします。
〇Registration
Click here
〇Dead line
First deadline: Sept. 7th(Tue.) 15:00
Second deadline: Sept. 10th(Fri.) 15:00
Final deadline: Sept. 15th(Wed.) 15:00
※First 5 students who submit Pre-assignment(optional) by Sept. 14th(Tue.) can receive feedback in Q&A time. If you want to get feedback from the lecturer, please make sure to register in time. We will send you the details on each deadline day.
E-mail is an essential tool to develop your global network of experts. The instructor will share plenty of cases with participants and explain how to write an impressive email and the file to be attached.
電子メールは、グローバルな専門家のネットワークを構築するための不可欠な道具です。 講師は、豊富な事例を使いながら、電子メールや添付するファイルの作り方を詳しく説明されます。