思考理解提案表現
ThinkingUnderstandingProposalArticulating
全学教育棟本館S14
S14, Liberal Arts and Sciences Main Building
(中国語Ⅱ)マルチリンガル・スキルズMultilingual Skills Ⅱ (Chinese)
(中国語Ⅱ)マルチリンガル・スキルズMultilingual Skills Ⅱ (Chinese)
- 講義番号
- Lecture Number
- ILASMultilingualSkils_2019_10_02
- 更新日
- Update date
- 2019.09.26
- 公開日
- Release date
- 2019.09.26
中国語の構造や表現形式を理解すると同時に、中国の文化的、社会的、歴史的背景についても理解を深めていく。初級レベルでの中国語の学習においても、音声面における習得が重要であり、複音節の語彙が声調を伴って正確に発音できることが到達目標である。そして、表現面においては初級レベルでの基本的な表現構造を理解することを目的とする。
Students will learn Chinese language structures and the expression styles. At the same time, students will deepen the understanding its cultural, social and historical background. At a beginner level, learning pronunciation is important so this class aims for becoming able to pronounce vocabulary with several syllables in tones accurately. This class also aims to understand the basics of the expression structures in a beginner level.
Students will learn Chinese language structures and the expression styles. At the same time, students will deepen the understanding its cultural, social and historical background. At a beginner level, learning pronunciation is important so this class aims for becoming able to pronounce vocabulary with several syllables in tones accurately. This class also aims to understand the basics of the expression structures in a beginner level.
- 実施形態
- SeminarForm
-
講義・ワークショップ
Course/Workshop
- 開催日
- Date
-
2019年10月02日
Every other Wednesday in the fall semester(2019/10/2~)
- 時間
- Time
-
2限(10:30~12:00)
2nd Period(10:30~12:00)
- 講義室
- Venue
-
全学教育棟本館S14
S14, Liberal Arts and Sciences Main Building
- 対象者
- Eligibility
-
大学院生
Graduate students
- 言語
- Language
-
日本語
Japanese
- 備考
- Remarks
-
申し込み方法
下記、教養教育院webサイト「履修登録の手続き」をご確認の上、申請及び履修登録を行ってください。
http://www.ilas.nagoya-u.ac.jp/graduateschool-common-subject.html
/ 教養教育院webサイト 講義について
How to apply:
Please see "Course Registration Procedures" of the Institute of Liberal Arts and Sciences web site (http://www.ilas.nagoya-u.ac.jp/graduateschool-common-subject.html).